ازدواج دیوید و ویکتوریا بکام ۲۵ ساله شد

دیوید و ویکتوریا توانسته‌اند، اتحاد عاطفی‌شان را حفظ و آن را با موفقیت‌های تجاری همراه کنند

تصویر ترکیبی از دیوید و ویکتوریا بکام در سال‌های مختلف زندگی/facebook-victoriabeckham

دیوید و ویکتوریا بکام، از جذاب‌ترین زوج‌های دنیای مد و ورزش، نه‌تنها به دلیل دستاوردهای حرفه‌ای، بلکه به دلیل زندگی مشترک پرفرازونشیبشان شهرت دارند و از زمان آغاز رابطه‌شان در دهه ۱۹۹۰ تا امروز، همواره توجه رسانه‌ها و هوادارانشان را به خود جلب کرده‌اند.

این زوج با انتشار تصاویری از خود با لباس هماهنگ و مشهور بنفش‌رنگشان در شبکه‌های اجتماعی، شادی ۲۵ ساله شدن ازدواجشان را با هوادارانشان سهیم شدند.

نشریه بیزنس اینسایدر به این رابطه که بسیاری گمان نمی‌کردند عمرش حتی به یک دهه هم قد بدهد، نگاهی انداخته است.

۲۴ ژانویه ۱۹۹۸ (۴ بهمن ۱۳۷۶): دیوید و ویکتوریا بکام پس از یک سال آشنایی و قرار گذاشتن، در یک کنفرانس مطبوعاتی نامزدی خود را اعلام کردند. این رویداد نقطه آغازین مسیر مشترک‌ این دو در دنیای شهرت و موفقیت بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آن زمان دیوید بکام بازیکن مشهور تیم منچستریونایتد بود و ویکتوریا یکی از اعضای گروه موسیقی دخترانه «اسپایس گرلز».

۴ مارس ۱۹۹۹ (۱۳ اسفند ۱۳۷۷): بروکلین، اولین فرزند آن‌ها، چند ماه قبل از ازدواجشان به دنیا آمد. خبر بارداری ویکتوریا در یکی از پرتلاطم‌ترین دوران حرفه‌ای دیوید در تیم ملی انگلستان منتشر شد.

۴ ژوییه ۱۹۹۹ (۱۳ تیر ۱۳۷۸): دیوید و ویکتوریا در یک مراسم باشکوه در ایرلند پیوند زناشویی بستند.

۱ سپتامبر ۲۰۰۲ (۱۰ شهریور ۱۳۸۱): دومین فرزند آن‌ها، رومئو، به دنیا آمد. دیوید همچنان با منچستریونایتد و سرمربی آن الکس فرگوسن در کشمکش بود.

۱ ژوییه ۲۰۰۳ (۱۰ تیر ۱۳۸۲): با انتقال دیوید به تیم رئال مادرید، خانواده بکام مجبور شد به اسپانیا نقل‌مکان کند؛ گامی بزرگ در مسیر حرفه‌ای دیوید.

آوریل ۲۰۰۴: گزارش‌هایی در مورد مشکلات در بهشت زناشویی آن‌ها و خیانت‌های مکرر دیوید منتشر شد، اما آن‌ها همچنان کنار هم ایستادند و اختلاف‌ها را حل کردند.

۲۰ فوریه ۲۰۰۵ (۲ اسفند ۱۳۸۳): کروز، کوچک‌ترین پسر آن‌ها، به دنیا آمد و خانواده بکام را کامل‌تر کرد.

۱ ژوییه ۲۰۰۷ (۱۰ تیر ۱۳۸۶): خانواده بکام به لس‌آنجلس نقل‌مکان کردند تا در این شهر زندگی جدیدی را آغاز کنند.

۲۹ ژانویه ۲۰۰۹ (۱۰ بهمن ۱۳۸۷): دیوید و ویکتوریا به‌عنوان مدل برای خانه مد معروف جورجیو آرمانی ظاهر شدند؛ نماد دیگری از موفقیت آن‌ها در دنیای مد، جایی که ویکتوریا بکام در حال رشد بود.

 ۱۰ ژوییه ۲۰۱۱ (۹ اردیبهشت ۱۳۹۰): این زوج به اولین دخترش، هارپر، خوشامد گفتند.

۲۹ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۰ بهمن ۱۳۹۵): دیوید و ویکتوریا در یک مراسم خصوصی عهدشان را با هم تجدید کردند.

۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷): هنگامی‌ که شایعه طلاق آن‌ها رسانه‌ها را پر کرده بود، نمایندگان ویکتوریا با رد این گزارش‌ها به یواس ویکلی (Us Weekly) گفتند: «هیچ بیانیه‌ای وجود ندارد و هیچ طلاقی در کار نیست.» ویکتوریا و دیوید هم اعلام کردند که شایعات برآمده از «اخبار جعلی» بوده‌اند.

۱۱ آوریل ۲۰۲۲ (۲۲ فروردین ۱۴۰۱): بروکلین بکام و نیکولا پلتز، نامزد میلیاردرش، پس از دو سال رابطه عاشقانه پرسروصدا، طی مراسمی باشکوه در فلوریدا، ازدواج کردند. روابط عروس و مادرشوهر ابتدا تیره بود اما در گذر زمان، به آشتی و دوستی انجامید.

۲۰ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳): دیوید به ویکتوریا کمک کرد تولد ۵۰ سالگی‌اش را جشن بگیرد. این رویداد با حضور دوستان مشهورشان در لندن برگزار شد.

 دیوید و ویکتوریا بکام توانسته‌اند با وجود چالش‌ها و فرازونشیب‌ها، زندگی مشترکشان را استحکام ببخشند و به‌عنوان یکی از قدرتمندترین زوج‌های دنیا اتحاد عاطفی‌شان را حفظ و آن را با موفقیت‌های تجاری همراه کنند.

بر اساس فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، مجموع دارایی‌ خالص ویکتوریا و دیوید بکام بالغ بر ۴۲۵ میلیون پوند (حدود ۵۱۵ میلیون دلار) براورد شده است.

بیشتر از زندگی