فرزندان تام کروز چه کسانی‌اند و چه می‌کنند؟

تام کروز از سه ازدواج خود سه فرزند شامل دو دختر و یک پسر دارد

تام کروز و کیتی هولمز در حالی که دخترشان سوری بغل او است‌ــ AFP

داشتن پدر و مادری مشهور در حد چهره‌های جهانی احتمالا مزایای زیادی دارد، اما برخی فرزندان چهره‌های شناخته‌شده تصمیم گرفته‌اند نام‌خانوادگی پرآوازه‌شان را کنار بگذارند تا کمی ناشناس‌تر زندگی کنند.

در حال حاضر سوری، دختر کیتی هولمز و تام کروز، آخرین فرزند یک چهره مشهور است که نام‌خانوادگی خود را کنار گذاشته و بر اساس گزارش‌ها، در مراسم فارغ‌التحصیلی با نام سوری نوئل حاضر شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در حالی که سوری روز جمعه ۲۱ ژوئن در جشن فارغ‌التحصیلی از مدرسه به همراه مادرش شرکت کرد، تام کروز، پدرش، یک روز بعد و کیلومترها آن طرف‌تر به کنسرت تیلور سوییفت رفته بود.

به گزارش «یاهو اینترتینمنت» (yahoo entertainment) ستاره فیلم «ماموریت غیرممکن» که سه بار ازدواج کرده، پدر سه فرزند است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ایزابلا


ازدواج تام کروز و نیکول کیدمن ۱۱ سال طول کشید و آن‌ها پس از آنکه با مشکلاتی نظیر بارداری خارج از رحم و سقط جنین مواجه شدند، دو کودک را به فرزندخواندگی گرفتند.

ایزابلا بزرگ‌ترین فرزند این زوج اکنون ۳۱ ساله است. او سال ۲۰۱۵ در کلیسای ساینتولوژی (فرقه دینی که تام کروز سال‌ها عضو و یکی از اعضای بلندمرتبه آن است) با مکس پارکر بریتانیایی ازدواج کرد.

او ساکن جنوب لندن است و با نام هنری بلا فعالیت می‌کند. به نظر می‌رسد ایزابلا همچنان به ساینتولوژی معتقد است و این موضوع میان او و مادرش که عضو این کلیسا نیست، اختلاف‌هایی را ایجاد کرده است.

کانر


برادر ایزابلا، کانر، سال ۱۹۹۵ به خانواده کروز و کیدمن پیوست و مثل خواهرش به پدر خود نزدیک ماند.

کانر ۲۹ ساله در جامعه ساینتولوژی بزرگ شد. اگرچه او نیز مثل خواهرش در رویدادهایی که چهره‌های مشهور با فرزندانشان حاضر می‌شوند، شرکت نمی‌کند، دسامبر ۲۰۲۳ به همراه ایزابلا با تام کروز در یک بازی هاکی دیده شد.

گفته می‌شود او به پدرش «بسیار وفادار» است و اغلب در سفرهای تبلیغاتی همراه او است. کانر دی‌جی است و در نقش‌های کوچکی هم بازی کرده است، اما اغلب در جامعه ساینتولوژی در فلوریدا زندگی آرامی دارد.

سوری


کروز و کیتی هولمز سال ۲۰۰۶ ازدواج کردند. دخترشان سوری هم همان سال به دنیا آمد. اما پس از جدایی آن‌ها در سال ۲۰۱۲، سوری با مادرش زندگی کرد و مانند خواهر و برادرش به جامعه ساینتولوژی نپیوست.

سوری هولمز در شهر نیویورک زندگی می‌کند و انتظار می‌رود در پایان امسال به دانشگاه پنسیلوانیا نقل مکان کند. حضانت انحصاری سوری پس از طلاق به عهده هولمز بود و گفته می‌شود که او پس از جدایی والدینش، زمان‌های اندکی را با کروز گذرانده است.

بیشتر از زندگی