آغاز هفته مد لندن با نمایشی از طراح لباس سابق دایانا

پل کاستلو در ۱۹۸۳ طراح لباس شخصی دایانا، شاهدخت ولز شد

یک سال پس از آغاز همکاری با خانواده سلطنتی بریتانیا، پل برای نمایش در هفته مد لندن در سال ۱۹۸۴ دعوت شد-AFP

تماشاگران هفته مد لندن باید انتظار داشته باشند که چیزی متفاوت از نمایش ساده راه رفتن مدل‌ها روی سکوی مد ببینند.

پل کاستلو که هفته مد لندن را با معرفی مجموعه جدیدش افتتاح کرد، بر خلاف فصل قبل که مدل‌ها را با هیجان موسیقی دلربای ایرلندی به میان تماشاگران فرستاده بود، این بار نمایشی با حال‌وهوای ایتالیایی داشت. او به رویترز گفت می‌خواهد به سبک کلاسیک دنیای مد و «فضای عاشقانه» آن برگردد.

بهترین‌های مد بریتانیا برای آغاز هفته مد امسال وارد لیندلی‌هال شدند تا روبه‌روی صحنه‌ای بنشینند که پل کاستلو آماده کرده بود.

پل کاستلو که به غوطه‌ور کردن مخاطبان در مد الهام‌بخشش شهرت دارد، مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۴ را با گروهی از مدل‌ها معرفی کرد که راکت‌های تنیس و کریکت با خود داشتند.

کاستلو در ۱۹۸۳ طراح شخصی دایانا، شاهدخت ولز، شد و همکاری‌‌اش در این زمینه تا زمان مرگ نابهنگام دایانا ادامه داشت. ۱۹۸۴، یک سال پس از آغاز همکاری با خاندان سلطنتی بریتانیا، پل برای نمایش در هفته مد لندن دعوت شد و تا بهار/تابستان ۲۰۲۰ و همه‌گیری کرونا، ۳۵ حضور مداوم در هفته مد لندن داشت. 

پل کاستلو از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در مد بریتانیا و ایرلند است. او از زمان تاسیس خانه مد خود، در استفاده از پارچه‌های دستباف و لوکس همراه با طراحی پیشرفته، نوآوری و خلاقیت، پیشرو بوده است. پل در استودیو طراحی خود در قلب منطقه مد لندن، با خیاطانی از بهترین‌های مد کار می‌کند تا مجموعه‌هایی با بالاترین کیفیت، بافت و راحتی ارائه دهد. او همچنین با تاسیس یک استودیو در ایتالیا، بالاترین درجه خیاطی این کشور را با خوشدوختی بریتانیایی ادغام کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پل مسیر خود را در صنعت مد، در پاریس آغاز کرد. سپس به سمت دستیار طراحی ژاک استرل منصوب شد، سپس به میلان رفت و از تلاش «مارکس و اسپنسر» برای ورود به بازار ایتالیا حمایت کرد. اگرچه این حرکت موفقیت‌آمیز نبود، پل مدتی در میلان ماند سپس به نیویورک رفت و خانه مدی به نام خودش تاسیس کرد که امروزه طیف گسترده‌ای از مجموعه‌ها را، از جمله لباس‌های زنانه، مردانه، کیف و لوازم جانبی، لوازم‌خانگی، جواهرات، عینک و لباس‌ کودک، به بازار ارائه می‌دهد.

کاستلو فضای عاشقانه نمایش سال قبل را با رقصی دونفره با یکی از مدل‌ها در پایان نمایش تکمیل کرد تا همه با خاطره‌ای زیبا، این بار با حال‌و‌هوای اواخر تابستان گرم ایتالیا، سالن را ترک کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی