• Komédia
  • Horor
  • Krimi

Recenzie (3 808)

plagát

Vlci (2024)

Film se držel tak tak nad vodou první hodinu. Pak se to zvrhlo v grotesku a hodnocení šlo do kopru. Navíc mě rozčilovaly ty nedotažené drobnosti (př.: na začátku tahá urputně kabelku a pak si ji s sebou nevezme? Jak to tedy bude se záznamy z hotelu? Přívěsek jednorožce zázračně jako nový… Atd.).

plagát

Joker: Folie à Deux (2024) odpad!

Tak tedy znovu (má první recenze záhadně zmizela)… Joker nebyl pro mě žádný zázrak. Nafouknutá bublina. A tak přišlo zákonitě pokračování, které už jménem “Fólie de-luxe” naznačovalo, že tohle bude “zážitek”. Takový “Joker #1 na druhou” (jako každé pokračování), aby si mlaskalové nad #1 (aktuálně 85%… 220 nejlepší film na světě!) užili dvojnásobný nářez toho co zbožňují. Jak já se zmýlil… tenhle film vznikl, aby fanoušky prvního filmu nebetyčně nasral. Ale komplet vším co v něm je. Děj, forma, postavy… vše. Ultimativní troll projekt. Jako ten zasluhuje *****. Film jsem viděl tedy připraven a varování pochopil (Fólie de-luxe… bože :D), to ale neznamená, že jsem netrpěl (jako fanoušek). Trpěl jsem víc, a to jako normální divák. Utrpení začalo jakmile se poprvé spustilo krákorání. To bylo po jedné minutě… Pak přišla nekonečná sprška artových sraček a pak ho zabijou. To je celé. Enjoy :).

plagát

Monstrum - Příběh Lylea a Erika Menendezových (2024) (séria)

…tak mám pocit, že jakmile nemá materiál ten správný homo-flavor, není to materiál pro sérii “Monster”… ono totiž nestačí, když dva synáčkové bohatých rodičů rozmasí taťuldu i mamču brokovnicí, on (ideálně) jeden musí být gay a (ještě ideálněji) oba musí otec zneužívat. Samozřejmě, vše je třeba do detailu a několikrát rozebrat (aby si to divák mohl patřičně vychutnat a prožít). No a i když Menendezovic bručí už v druhé epizodé, zbytek série se patláme (na několikrát) v rozebírání motivu (zneužívání dětí, pokud by to někomu nebyl jasné). Z devíti epizod je šest zcela zbytečných a plných otravné vaty a fabulací. Ono je totiž už od začátku jasné, že pravdu vědí jen ti dva a 80% seriálu se věnuje tomu jak to oč se stalo odvyprávět malinko jinak. Pokaždé do posledního detailu a maximálně uměleckou formou, abychom se v tom mohli porochňat a užít si to s nimi dokolola a dokola a dokola a zase dokola. (opět více u jednotlivých epizod).

plagát

Monstrum - Šibenice (2024) (epizóda)

2.7.1996… 7 let po “party s brokovnicí”. A dlouhých 8 epizod tančení stále dokola okolo stejného faktu. Finální soud (celá epizoda na to padla). A samozřejmě ještě jednou dokola je třeba vše zopakovat. Tentokrát slovy obžaloby. A pak poroty… a zase toho “co vymetal soudy a potřeboval na vše říct svůj názor” a… závěr se dozvíme z televize :D. Přitom je evidentní, že nikdo (krom těch dvou) opravdu neví jak to bylo.

plagát

Monstrum - A nezůstane kámen na kameni (2024) (epizóda)

“Budeme muset tím vším projít znovu…” naprosto masochistické prohlášení, které bohužel překračuje rámec citace advokátky Leslie. Další epizoda, která z 80% není nic jiného než recyklace 10x řečeného jen s drobným přesahem (podpora veřejnosti, pak zase nenávist veřejnosti, pak došly peníze… zamrzlá porota?). Asi nejvtipnější byla vycpávková scéna s O.J. Simpsonem… alespoň nějaké zpestření. 5 minut co zachraňuje epizodu před odpadem.

plagát

Monstrum - Jde se na věc (2024) (epizóda)

Začíná se scénou z procesu s vrahem Dominiky Dunne. Tedy zcela nesouvisející případ. Nejlepší dvě minuty epizody… Jsou odrazovým můstkem k tomu, aby dostal prostor Dominick Dunne. Ten po zbytek epizody komentuje vše již viděné a prezentuje svůj názor na věc (mimochodem, nikde jsem nenašel reference, že by se jakkoliv do případu reálně zapojil - tedy jen příležitost scénáře k vatě). Opět dokola recyklovaná nuda. To samé znovu dokola. Připadá mi to jako parodie na Rashomona.

plagát

Monstrum - Don't Dream It's Over (2024) (epizóda)

Tak se zase potvrzuje, že seriál se jmenuje blbě. Opět se řeší primárně otec a matka (protože to oni jsou hlavní monstra seriálu, co zaseli vítr a zaslouženě sklidili bouři). Respektive, to že jsou zmrdi víme od první epizody a ted už se jen děj nabubřele rochňá v tom jak moc velcí. Hezky pomalu a důkladně… včetně homo vsuvky. To musí být.

plagát

Long Gone Heroes (2024)

Aj, aj… první varování už během titulků (90tá sekunda!). Ta tapeta rádoby produkčních společností (už když blikla čtvrtá jsem byl nervózní a u deváté jsem dostal depresi) není nikdy dobré znamení. A stopáž dvě hodiny u filmu klasifikace “béčko VHS distribuce” taky ne. Ale co bych pro oblíbeného Franka nevytrpěl. (cca v polovině, pauza na kafe) …úplně propadák to není, trochu v tom cítím příchuť Slzy slunce a i když se něco děje, je to takové rozvleklé. (po závěrečných titulcích). Čekal jsem to fakt horší. Druhá polovina funguje stejně jako ta první, není to debilní a neobsahuje naprosto žádnou WOKE propagandu. A ani mi nevadila protekční dcerunka… (ono vůbec tam jsou jen starý nebo hnusný herci :)). Jako kdyby to bylo točené před dvaceti lety. A “old school” je třeba ocenit.

plagát

Monstrum - Bolestná minulost (2024) (epizóda) odpad!

Přece jen jedna labužnická homo-epizoda je málo. Rodinné radovánky je třeba vrcholně artovou formou rozebrat ještě jednou. Horší než tohle už to nebude. Nemůže. Není kam klesnout.