Zoufalá Mexičanka bez dokladů se nastěhuje do zchátralého penzionu v Clevelandu. Jenže to, co tam zaslechne a uvidí, ji rozhodně neuklidní. (Netflix)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (126)

Renfield

všechny recenze uživatele

Pokusy o sociální přesah děj sice vyloženě neruší, ale klidně mohly být vypuštěny. Ten dům a dění v něm si do jisté doby vystačí. Duchařská část je fajn, má velmi dobrou atmosféru, které ještě přidává hudba Marka Korvena. Jejím vrcholem je souboj řekněme bytostí, entit, který lehce naznačí další směřování. To už mi tolik nesedlo, ale je to samozřejmě věc vkusu. Mě na té poslední dvacetiminutovce zaujalo především zavírání dveří. Říkal jsem si, že to bude Red, jenže ten zavře dveře, potom Becker a je tu totéž, aby nakonec vylezlo z krabice takovéto překvapení. Proč ne, jenom ta atmosféra duchařské části je pryč. 50% ()

mzss1

všechny recenze uživatele

[40%] Podobnou tématiku mám vcelku rád, i když se podobných filmů točí až moc, zejména těhle nízkorozpočtových. Hlavní hrdinka je docela sympatická, zbytek herců nic moc … Příběh též moc nezaujme. 1/3 nudná, 2/3 trochu lepší, navnadí a finále je už dost nápadité, furt se tu něco děje, jenže já na to koukal jak na prázdnou skořápku, nebavilo mě to a i ten démon, nebo co to bylo za píčuse, mě neoslovil. ;) Není to úplný brak, ale ani nic co by bylo na jednohubku solidní. Ztráta času … ()

Yoshitsune

všechny recenze uživatele

Horor ? Ani náhodou, ale jinak je to soildní film a kdyby se snažili opustit od těch rádoby horových scén a dali postavám větší hloubku, tak bych hodnotil jinak. Od poloviny film začal být zajímavý a originální a tu originalitu si udržel až do konce, zůčtování je dost krvavé, to co žije ve sklepě je origánální a samotný konec ? Tak ten byl skvělý a abych upřímný nečekal sem ho, je teda škoda že dávám za tři, ale sakra ty postavy potřebovali lepší péči. ()

sedm.1

všechny recenze uživatele

Nikdo nevyvázne živý je opravdu výtečnou atmosférickou podívanou, která v tomto ohledu funguje skutečně na výbornou, a to jednak díky velice působivě vyhlížejícímu prostředí hotelu pro klientelu z řad těch méně movitých, a jednak díky výbornému syrovému zpracování, které vyvolávalo pocity poctivého napětí a mrazivosti. Dalším pozitivem jsou pak zajímavé postavy a jejich neokoukaní, výrazní herečtí představitelé, kteří vesměs odvedli přesvědčivou práci. A nakonec ani po trikové stránce nejde o vůbec marný snímek, přestože jeho rozpočet nebyl kdoví jaký. Tudíž po tomto výčtu by se mohlo zdát, že by se dalo klidně hovořit o velké hororové události, jenže je tu bohužel jedno Ale, a tím je zápletka, která nepatří úplně k nejnápaditějším, ale především několik v ní obsažených vážně naprosto nesmyslných scén, které i při sebevětší tolerantnosti nedokážu přehlídnout, jelikož působí fakt jak pěst na oko a kvůli kterým celé to story vyznívá dost zmateně. Na druhou stranu onu nedotaženou zápletku hodně zachraňuje svižný spád a postupná gradace, vrcholící v silném závěru, ovšem bohužel též narušovaném zmiňovanými neladícími scénami. Každopádně ta perfektní atmosféra je zde ale natolik výrazná a působivá, že jen kvůli ní stojí Nikdo nevyvázne živý jistě za pozornost. ()

pornogrind

všechny recenze uživatele

Zhruba 50 minut se film tváří jako duchařina. A nutno dodat, že celkem napínavá a atmosferická. Poté se ale film začne vydávat úpně jinou cestou než jak se doposud tvářil. Podle mě se ani nejedná o překvapivý zvrat jako o to že S. Menghini sám nevěděl co si dál s dějem počít(alespoň to tak na mě působí). A tak kličkuje a ve finále vzniká takový podivný hybrid. Většina hororových kolegů chválí především poslední cca 20minutovku. Za mě je především ta poslední 20minutovka jakoby vystřižená  z jinýho filmu. Né, že by byla špátná. Jen se mi to sem prostě nehodí. Takže ohodnotit tenhle film pro mě bude hodně těžký. Většinu stopáže filmu jsem se bavil a snímek mě držel i v napětí. To jakým směrem se ale ke konci začínal ubírat musím hodnotit negativně. Nakonec tomuhle spletenci dám 3 hvězdy. Protože po řemeslné stránce je to podle mě dobrá práce. Jen ten příběh(scénář) mi přijde takovej překombinovanej. Komu nebude tenhle podivnej mišmaš vadit ten půjde nejspíš s hodnocením výš. ()

Zajímavosti (2)

• Natáčelo se v Bukurešti (Rumunsko), Clevelandu (Ohio, USA) a Londýně (Anglie). (SONY_)